۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶

توسط شادزی؛

رها کردن هزاران بادکنک هلیومی در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

رها کردن هزاران بادکنک هلیومی در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

هزاران بادکنک هلیومی توسط شادزی در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر رها شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که اطلاع دارید مهمانی عید غدیر در بهترین شرایط و بسیار باشکوه برگزار شد. رها کردن بادکنک هلیومی شادزی به این مهمانی باشکوه شادابی بیشتری بخشید و تصاویر بسیار زیبایی را ثبت کرد. در جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر مردم کشور عزیز مان با فرزندان خود حضور داشتند. رها کردن این بادکنک‌های هلیومی به تعداد زیاد، توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کرد. بادکنک‌های شادزی در میان تعداد زیاد مردم و حدود ۲۲۰۰ موکب رها شد.

جلوه زیبای رها کردن بادکنک‌های شادزی در مهمانی عید غدیر

جشن عید غدیر یکی از مراسمات بسیار مهم و با ارزشی است که در کشور ما هر ساله برگزار می‌شود. از آن‌جایی که این جشن باید با بهترین تجهیزات و زیباترین شرایط برگزار شود، بادکنک هلیومی شادزی انتخاب مناسبی برای زیباتر کردن این جشن بود.

مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر آمیخته به اعتقادات و باورهای مردم ایران است. این جشن با بهترین شرایط برگزار شد. یکی از برنامه‌های مناسبی که به مجموعه شادزی برای زیباتر کردن این جشن با ارزش سپرده شد، رهاسازی هزاران بادکنک هلیومی بود. این بادکنک‌ها را در چهار میدان اصلی مسیر برگزاری مهمونی کیلومتری غدیر یعنی میدان انقلاب، میدان آزادی، میدان فردوسی و میدان امام حسین (ع) در آسمان رها کردند. رهاسازی بادکنک هلیومی شادزی در رنگ‌های مختلف در جشن باشکوه عید غدیر، زیبایی بی نظیری را در آسمان‌ها رقم زد.

در جشن با شکوه عید غدیر هر کدام از مردم به نوبه خود قصد کمک برای برگزاری بهتر آن را دارند. بسیاری از مردم با کمک‌های مالی و بسیاری با برپایی موکب‌ها قصد کمک در برگزاری و زیباتر شدن این جشن دارد. مجموعه شادزی هم با توجه به وسع خود برای زیبایی این جشن سفارش رهاسازی تعداد زیادی بادکنک هلیومی شادزی را پذیرفت. بادکنک‌های هلیومی شادزی توجه تمام شرکت کنندگان در این جشن را به خود جلب کرد. تصاویری که در جشن امسال از رها کردن این بادکنک‌ها به سوی آسمان آبی تهران به ثبت رسیده، بسیار چشم نواز است. تمام مردم از جمله کودکان و بزرگسالان حرکت بادکنک‌های رنگارنگ را دنبال می‌کردند. تصویر ثبت شده از نگاه مردم همراه با رها سازی بادکنک هلیومی، بسیار مورد توجه قرار گرفت. رها کردن بادکنک هلیومی توسط این مجموعه یکی از بهترین برنامه‌ها برای این جشن بزرگ و ارزشمند بود.

رها کردن هزاران بادکنک هلیومی در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر سکوهای مختلفی برای برگزاری این جشن انتخاب شده بود. چهار سکوی اصلی این جشن میدان امام حسین (ع)، میدان فردوسی، میدان انقلاب و میدان آزادی بودند. بادکنک‌هایی که برای رهاسازی آماده شده بودند در فاصله میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی رها شدند. برنامه‌های مختلفی که برای این جشن در نظر گرفته بودند، زیبایی آن را دوچندان کرد. از این برنامه‌ها می‌توان به نورافشانی در ۲۶ نقطه، پرواز ۱۰۰۰ تیم پروازی با پرنده‌های سبک و پرواز بادکنک هلیومی شادزی اشاره کرد.

تصاویر زیبایی که از رها کردن بادکنک‌های شادزی ثبت شده است، متعلق به هزاران بادکنک رنگارنگ است. حضور پرشور و با ارزش مردم در این جشن شکوه و زیبایی آن را چند برابرکرد.

آمیختگی اعتقادات و برنامه‌های مختلف ظاهر زیبایی را هنگام برگزاری جشن عید غدیر پدید آورد. یکی از برترین لحظه‌هایی که در این جشن بسیار مورد توجه قرار گرفت، آمیختگی نغمه‌های مداحی و شادی و صدای همراهی مردم بود. کنار هم قرار گرفتن تمام این برنامه‌ها و حضور باشکوه مردم در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر به همراه رها کردن بادکنک هلیومی شادزی خاطرات بسیار خوبی را برای مردم عزیز ایران به وجود آورد.

تاثیرات برنامه رها کردن بادکنک هلیومی شادزی

مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر با پویش لقمه میلیونی، رها کردن بادکنک هلیومی شادزی، هدیه اسباب بازی و نوجوانان قدیر خادم همراه شد. به همین دلیل رها کردن این بادکنک‌ها با استقبال زیادی روبه‌رو شد. یکی دیگر از تاثیرات مثبت رها کردن بادکنک هلیومی، علاقمند کردن کودکان به این نوع جشن‌ها است. این طرح، جشن مذهبی غدیر را با برنامه‌های شادی آور همراه کرد. به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفت و عکس‌های آن در صفحات مختلف مجازی پخش شد. یکی دیگر از تاثیرات مثبت این کار شناخته شدن مجموعه شادزی است. سفارش دادن همچین برنامه و طرح عظیمی به مجموعه شادزی با افزایش محبوبیت و معروفیت آن همراه شد. بادکنک هلیومی یکی از محصولات این مجموعه است که با رها کردن آن‌ها در آسمان تهران، محبوبیت و معروفیت آن بیشتر شد.

رها کردن هزاران بادکنک هلیومی در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

یکی دیگر از نکات مثبتی که این طرح و برنامه مجموعه شادزی به وجود آورد، جذب مردم به جشن ارزشمند غدیر بود. این اقدام رویایی باعث شد افرادی که نتوانستند در جشن امسال شرکت کنند، برای شرکت در جشن سال‌های بعد مشتاق باشند. برنامه رها کردن بادکنک‌ها توسط مدیران طراحی شد و مسئولیت اجرای آن را به گروه شادزی سپردند. تیم شادزی به بهترین نحو و با بهترین قیمت این برنامه را انجام دادند. پرواز بادکنک هلیومی در جشن غدیر به خوبی در آسمان صورت گرفت و شور و اشتیاق را چند برابر کرد.

شادزی

بدون شک تا کنون با نام این مجموعه در صنعت تزیینات تولد و جشن‌ها آشنا شده‌اید. هزاران بادکنک هلیومی شادزی در جشن غدیر در آسمان تهران به پرواز درآمد. این مجموعه انواع و اقسام وسایل جشن تولد را فراهم می‌کند. می‌توانید در جشن‌ها، پذیرایی‌ها و رویدادهای مختلف از لوازم تزییناتی و تم تولد این مجموعه استفاده کنید. گروه شادزی با قبول کردن اجرای این برنامه برای جشن عید غدیر با قیمت مقرون به صرفه، مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر ادا کرده است.

شادزی تجهیزات مختلفی از جمله تجهیزات دیزاین و تزیینات، لوازم جشن، کترینگ و پذیرایی و انواع بادکنک هلیومی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه به نوبه خود تلاش کرد تا در جامعه نقش مثبت خود را ایفا کند. شادزی در جشن عید غدیر طبق برنامه ریزی که انجام شده بود، هزاران بادکنک از محصولات خود را در آسمان کشور رها کرد و جلوه این جشن را چندین برابر کرد. بادکنک هلیومی شادزی به خوبی باعث شناخته شدن این مجموعه در جشن عید غدیر شد.

از ویژگی‌های فروشگاه تم تولد شادزی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

قیمت مناسب محصولات در مقابل کیفیت بالا: از آن‌جایی که شادزی یک فروشگاه ایرانی است و در همین مرز و بوم تجهیزات جشن‌ها را به فروش می‌رساند، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای هم برخوردار است.

تلاش برای جلب رضایت مشتری: برای مجموعه شادزی که فروشنده تجهیزات تزیین تولد است، رضایت مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل شادزی تلاش می‌کند با فروش محصولات با کیفیت مقرون به صرفه و زیبا نظر مشتریان را جلب کند.

انجام مسئولیت‌های اجتماعی: یکی از واضح‌ترین مسئولیت‌هایی اجتماعی که این مجموعه خود را موظف به انجام آن می‌دانست، انجام سفارش عید غدیر به بهترین حالت ممکن بود. شادزی در میان مردم به خوبی و پرقدرت حضور خود را با بادکنک هلیومی شادزی نشان داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6180649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha